Thomas en Irene zijn nieuwe sportpedagogen vanuit Delft voor Elkaar! Met veel enthousiasme zetten zij zich in voor het bevorderen van een veilig en positief sportklimaat binnen Delftse sportverenigingen. Want als sporters zich veilig, gewaardeerd en gezien voelen, ontstaat er ruimte voor groei, plezier en langdurige betrokkenheid bij de sport.
Workshops voor trainers en coaches 🏋️♂️
Om verenigingen hierin te ondersteunen, bieden Thomas en Irene diverse praktische workshops aan:
- De kracht van positief coachen
- Teamontwikkeling: verbind, versterk en groei
- Omgaan met opvallend gedrag
Verdiepende workshops 📘
- Stimuleren van ouderbetrokkenheid
- De impact van ouders op het sportklimaat
- Diversiteit en inclusie binnen de vereniging
- Grensoverschrijdend gedrag herkennen en voorkomen
Ondersteuning 💡
Naast de workshops kunnen verenigingen rekenen op ondersteuning van een sportpedagoog. Thomas en Irene kunnen meekijken tijdens trainingen en geven praktische tips voor een positief en veilig sportklimaat. Ook denken zij graag mee over extra workshops of organiseren intervisiemomenten voor verdere groei en reflectie.
Wie zijn Thomas en Irene? 🧑🏫
Thomas is sporttrainer in Delft en richt zich met passie op sportplezier, ouderbetrokkenheid en het positief coachen van sporters. In zijn vrije tijd is hij zelf actief als voetballer bij een vereniging in Den Haag. Irene is docent Pedagogiek in het middelbaar beroepsonderwijs en specialist op het gebied van ontwikkelingspsychologie, groepsdynamica en omgaan met weerstand. Daarnaast is ze actief binnen meerdere sportverenigingen, waaronder een turnvereniging in Bodegraven en de roeivereniging in Gouda.
Kennismaking 🤝
Thomas en Irene komen graag persoonlijk langs bij de vereniging om hun aanpak aan het bestuur toe te lichten, de wensen van de vereniging te horen en samen te bouwen aan een sterk pedagogisch fundament binnen de vereniging. Deze ondersteuning bieden zij volledig kosteloos aan. Laat het hen weten via deze e-mail of telefonisch, dan plannen zij graag een afspraak in.
